Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Ίνα Τσικοπούλου - Σε Θέλω


Μουσική - Στίχοi: Χρήστος Κεμανετζίδης
Ραπ Στίχοι: Καίσαρας

Ενορχήστρωση - Μίξη - Mastering: EL CHRISTO KEMANETZIDIS
(Studio Exelixi Music)


LYRICS:

Μπαίνει μες στο club η κοπελιά τέλος
την βλέπουνε οι άλλες, και γεμίζουν με μένος.
Κάθεται στο μπαρ και παραγγέλνει ποτό,
ποιος θα πάει να κολλήσει σε ένα τέτοιο μωρό.
Την βλέπω να με κοιτάει και δεν ξέρω τι να κάνω
βλέπω το κορμί της και αρχίζω να τα χάνω.
Φοράει μαύρη γόβα και ένα σέξι κολάν
με ντεκολτέ ανοιχτό κράτησε με ρε μαν.

Δεν ξέρω τι δεν ξέρω πώς να σου το πω μου άρεσες πολύ
το άρωμά σου και η μαγκιά σου με μαγνητίζουν σαν τρελή.

Με ζαλίζει η ματιά σου
και τα γλυκά φιλιά σου
σε θέλω σε νιώθω
τρελαίνομαι και λιώνω.

Την κρατάω από τη μέση επάνω της έχω κολλήσει
μου τρίβεται πιο χαμηλά μαλάκα με έχει αφήσει.
Μυρίζω το άρωμά της και με στέλνει στην κόλαση
φιλάω το λαιμό της πεθαίνω από απόλαυση.
Γυρνάει και μου λέει απόψε είμαι δικιά σου
θέλω να με βρει το πρωί στην αγκαλιά σου.
Χόρεψε μου όλο το βράδυ και από μένα ότι θες
έχεις αυτό που με τρελαίνει και μου φύγαν οι ντροπές.

Κάνε κάτι τώρα είναι δικά σου όλα στην αγκαλιά σου μόνο κρατά με σφιχτά
να πιω και να μεθύσω ποτέ να μην σε αφήσω να φύγεις από μένα μ' άλλη μακριά.

Με ζαλίζει η ματιά σου και τα γλυκά φιλιά σου, σε θέλω, σε νιώθω, τρελαίνομαι και λιώνω...

on Dailymotion https://ift.tt/2PA2Qgy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου