Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

LvL - Εσένα Έχω (Official Music Video)


Μουσική: LeveL Band
Στίχοι: Σπύρος Σαββάκης

MUSIC CREDITS
Παραγωγή: LvL
Ενορχήστρωση: LvL

VIDEO CREDITS
Σκηνοθεσία: Alex Konstantinidis - Dimitris Kopalidis
Production Manager: Pantelis Kastanidis
Camera Operator: Simon Prasinos
Dop & Editing: Alex Konstantinidis
Styling: Panagiotis Tsatsakis
Make Up Artist: Galini Polyxronidi
Model : Dimitra Veloudou

special thanks to DIANΘUS cafe bar & bistro


LYRICS:

Είσαι όμορφη
όταν κοιμάσαι
όταν μου κλαις
κι όταν λυπάσαι
όταν θυμώνεις
με καις και με τελειώνεις
μα όταν γελάς
στην ψυχή μου μιλάς
για σένανε λιώνω παγώνω το χρόνο
Δύο καρδιές
Σε ένα παράλληλο δρόμο
Το τραγούδι αυτό
Σου το αφιερώνω
Να προσέχεις μικρή μου
Γιατί εσένα έχω μόνο

(Γιατί εσένα έχω μόνο)
(Γιατί εσένα έχω μόνο)
(Γιατί εσένα έχω μόνο)
(Γιατί εσένα έχω μόνο)

Κι αν μου πεις τελειώσαμε
Πως ότι νιώσαμε, νιώσαμε
Πως ότι χτίσαμε προδώσαμε
Μια ευκαιρία σε μας
Πως δεν δώσαμε
Κι αν μου πεις κουράστηκες
Άραγε για μένα νοιάστηκες μη μου πεις πως ναυαγήσαμε
Πάμε απ' την αρχή να ξαναχτίσουμε ό,τι ζήσαμε

(Γιατί εσένα έχω μόνο)
(Γιατί εσένα έχω μόνο)
(Γιατί εσένα έχω μόνο)
(Γιατί εσένα έχω μόνο)

Κράτησέ με σφιχτά
όπως την πρώτη φορά φίλησε με γλυκά
όπως την πρώτη φορά πήγαινε με ψηλά
όπως την πρώτη μας φορά
αυτό που ζούμε εμείς το ζήτησα πρώτη φορά

Είσαι όμορφη
Όταν κοιμάσαι
Όταν γελάς
Στην ψυχή μου μιλάς.

on Dailymotion https://ift.tt/3w8Mn5K

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου