Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Παυλίνα Βουλγαράκη - Ενικός (Official Video Clip 4K)


Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης
Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Music produced and arranged by Soumka

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Γκάνιος
Επιμέλεια: Μιχάλης Παπανικολάου

Production Coordinator:
Ju Stamatakis
Furniture decor and design: Dionisis Voulgarakis
Dop: Giorgos Papandrikopoulos
Steadicam: Giorgos Grammatikos and Nikos Tzavaras
Steady cam assistant: Loukas Kontofryos
Coloring: Manthos Sardis
Gaffer: Alexis Lountzis
Gaffer: Miltos Stoli
Follow focus: Giannis Vikias
Makeup: Sofia Kossada
Styling: Stefanos Zaousis

Ηχογράφηση & Μίξη Soumka
Keyboards: Soumka
Κιθάρες: Γιώργος Σαμπάνης & Χρήστος Αβδελάς
Φωνητικά: Krida

Mastering: Ανέστης Ψαραδακος Athens Mastering

Ευχαριστούμε το Karoo Blissfful Place για την παραχώρηση χώρου


LYRICS:

Στη μεριά σου ξαπλώνω στον νου μου σε φέρνω πριν φύγεις
Μ' ένα ψεύτικο χάδι τις πύλες του Άδη ν ‘ανοίγεις...
Αναρίθμητοι όρκοι χαμένοι στου χρόνου τη μάχη,
Τα παυσίπονα λόγια των φίλων γροθιά στο στομάχι !

Πόσο πονά ο ενικός,
όταν χρόνια μιλούσα για δύο!
Είναι πολύς ο καιρός
και βαρύ το φορτίο...
Πώς μου το κάνεις αυτό;!
με το "ένα" που μου ‘χεις χρεώσει;
Απ' το "εμείς" στο "εγώ"
ανελέητη πτώση!

Το μυαλό μου μαρκάρουν στενά επικίνδυνες μνήμες
τα νερά τους να τρέχουν θολά και να γίνονται λίμνες ...
Πολεμώ δίχως όρους, ομφάλιους λώρους δαγκώνω,
το ντεπόζιτο άδειο κι εγώ στα διακόσια γκαζώνω!

on Dailymotion https://ift.tt/3cu1jnt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου