Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Χριστίνα Ψύχα & Νικόλας Αναδολής - Συνέβη (Music Music Video)


Music and Lyrics by Christina Psycha
Arranged & Produced by Nikolas Anadolis
Album: Violetera

Musicians:
Nikolas Anadolis: Piano
Grigoris Theodoridis: Double Bass
Alkistis Misouli: Viola
Giannis Papagiannoulis: Percussion
Christina Psycha: Voice

Recorded and Mixed by Giorgos Kariotis at Sierra Studios, Athens
Mastered by Giannis Christodoulatos at Sweetspot Studios, Athens
Video by Panos Iliopoulos at Syn Ena Recording Studios, Athens


LYRICS:

Συνέβη
ίσα που πρόλαβα να είμαι εκεί
στη θερμή του την αρχή
πριν για τα καλά με πάρει
κι όπου θέλει να με πάει

Κορμί αδέσποτο κοιμάται δίπλα μου
με κύτταρο αναρχικό
κι η ψυχή του ποταμός που ξεδιψώ
η ψυχή του ουρανός
πόρτα μου ανοίγει για να μπω

Συνέβη
ίσα που πρόλαβα να είμαι εκεί
στη θερμή του την αρχή
πριν για τα καλά με πάρει
κι όπου θέλει να με πάει

Τώρα η καρδιά μου ζει
σε ένα όνειρο βαθύ
ο κόσμος αρχίζει να αλλάζει
βαδίζεις προς τον ήλιο να ανεβείς
και με τα μάτια σου γυμνά
τη χαραυγή θα τον κοιτάξεις
θα τον κοιτάξεις

Συνέβη
ίσα που πρόλαβα να είμαι εκεί
στη θερμή του την αρχή
πριν για τα καλά με πάρει
κι όπου θέλει να με πάει.

on Dailymotion https://ift.tt/3csltOw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου