Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Έρη Ζώρα “Ευτυχισμένος θέλω να ‘σαι” | Single Premiere

Η αρχή έγινε με το πολύ επιτυχημένο single “Τα ‘χω κάνει θάλασσα” και η συνέχεια αναμένεται να είναι ακόμα πιο δυναμική για την εκρηκτική Έρη Ζώρα, με το νέο της τραγούδι που φέρει τον τίτλο “Ευτυχισμένος θέλω να ‘σαι“.

Μια δυναμική μπαλάντα, σε μουσική και στίχους Βασίλη Δήμα, που θα αγαπηθεί και θα αφιερωθεί. Η Έρη γεμάτη πάθος και ένταση μας τραγουδά :

«Ευτυχισμένος θέλω να ‘σαι Κι ας με ξεχνάς κι ας μη θυμάσαι Πως είμαι εγώ που σ’ αγαπώ αληθινά…»

Παράλληλα με την κυκλοφορία του νέου της τραγουδιού, η Έρη Ζώρα εμφανίζεται στο VOX και κλέβει τις εντυπώσεις.

Στίχοι:

Πάλι στα χείλη της θα καις
θα ‘στε δυο σώματα φωτιές
λόγια μεγάλα θα της λες
κι εγώ θα λιώνω
πάλι τα μάτια μου θα κλαιν’
όταν θ’ αγγίζω το μηδέν
όμως σ’ αγάπησα και δεν
το μετανιώνω

Ευτυχισμένος θέλω να ‘σαι
και δε με νοιάζει που κοιμάσαι
και δε με νοιάζει που ξυπνάς τα πρωινά
ευτυχισμένος θέλω να ‘σαι
κι ας με ξεχνάς κι ας μη θυμάσαι
πως ειμ’ εγώ που σ’ αγαπώ αληθινά

Πάλι θα μείνω μοναχή
μες στη δική σου φυλακή
να ξαναζώ απ’ την αρχή τα περασμένα
ίσως στ’ αλήθεια τρελαθώ
ίσως να μη σε ξαναδώ
όμως εγώ θα είμαι εδώ μόνο για σένα

Κυκλοφορεί από την Spicy!

Το post Έρη Ζώρα “Ευτυχισμένος θέλω να ‘σαι” | Single Premiere αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.



from MusicPress http://ift.tt/2fCIzWZ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου