Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Λεωνίδας Παντελάκης - Σε Θυμάμαι (Official Music Video)


Μουσική: Βασίλης Κουμεντάκος, Diveno
Στίχοι: Βασίλης Κουμεντάκος, Diveno
Σκηνοθεσία: Γιάννης Παπαδάκος
Styling: Dennis Kolpodinos
Photographer: Λεωνίδας Μιχελόπουλος

LYRICS:

Θέλω να ξέρεις, πριν σε γνωρίσω
ήμουν σε κάποιο, φθινόπωρο γκρίζο.
Και όταν περάσαν οι κρύοι χειμώνες
ήρθες εσύ σαν ζεστή αγγαλιά.
Και σβήσαν της μοναξιάς οι κανόνες
με μια ματιά.

Σε θυμάμαι να μου χαμογελάς,
και να μου λες.
Όσοι αγαπάνε,
τον χρόνο με εποχές δεν τον μετράνε.
Σε θυμάμαι κοντά να με τραβάς να με φιλάς
αυτό θυμάμαι..

Θέλω να ξέρεις, η αγάπη δεν φέρνει
κόκκινο χρώμα, που η άνοιξη παίρνει.
Πάνω στην άμμο για έμας ζωγραφίζω,
ένα βέλλος και μία καρδιά.
Γιατί με σ' ένα ζεστά κακοκαίρια,
δεν περνάνε έτσι απλά.

Σε θυμάμαι να μου χαμογελάς
και να μου λες.
Όσοι αγαπάνε,
τον χρόνο με εποχές δεν τον μετράνε.
Σε θυμάμαι κοντά να με τραβάς να με φιλάς
αυτό θυμάμαι..

Τα μάτια μου να κλέισω πια φοβάμαι,
λεπτό μην χάσω απ' το ταξίδι που παμέ.
Το άρωμά σου νιώθω όταν κοιμάμαι,
Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι, σε θυμάμαι

on Dailymotion http://ift.tt/2u3Qhgb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου