Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Έλενα Κουρτούμη - Μια Νύχτα Μόνο


ΜΟΥΣΙΚΗ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΜΑΝΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ: ΓΙΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Record Label: Orange studio
Παραγωγή - Μιx - Master: Orange studio
Direction of photo: Γιάννης Σαριγιάννης
Hair styling & Make up: Μαρία Φωτίου


LYRICS:

Έβαλα σκοπό να σε συναντήσω
Όνειρο τρελό μαζί σου για να ζήσω

Θέλω τόσα να σου πω , στα φιλιά σου να χαθώ

Μια νύχτα δώσμου να κάνω απόψε φως μου
Το γύρο όλου του κόσμου στην αγκαλιά σου να βρεθώ….
Μια νύχτα μόνο, την σκέψη μου παγώνω και σταματάω το χρόνο , να νιώθεις όπως νιώθω εγώ

Κάνω μια ευχή να έρθει αύτη η ώρα
Μόνοι εγώ και εσύ, στου έρωτα την χώρα

Θέλω να ‘σαι πάντα εδώ της ζωής μου φυλαχτό

Μια νύχτα δώσου, να κάνω απόψε φως μου
Το γύρο όλου του κόσμου, στην αγκαλιά σου να βρεθώ….
Μια νύχτα μόνο, την σκέψη μου παγώνω, και σταματάω το χρόνο ,να νιώθεις όπως νιώθω εγώ

on Dailymotion http://bit.ly/2wIjS3h

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου