Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Γρηγόρης Πέιος - Σε Ζητώ Απεγνωσμένα (Official Video Clip)


Μουσική - Στίχοι : Γρηγόρης Πέιος

Ενορχήστρωση - Programming - Κλαρίνο: Τζίμης Παζαρέντσης

Ηχογράφηση - Μίξη - Mastering - Κάμερες - Μοντάζ - Σκηνοθεσία: Studio "R" Κώστας Παπαρουσόπουλος

Παραγωγή: Studio R Productions - Κώστας Παπαρουσόπουλος


LYRICS:

Έψαξα για λίγο την καρδιά μου
κ' έσβησα για πάντα τα όνειρα μου
που κανα για μας πολλές φορές
κ' έμεινα με χίλιες ενοχές
όσες πίκρες κι αν μου ΄χεις χαρίσει
τόσο εγώ σε έχω αγαπήσει
να το ξέρεις θυσιάστηκα
για να δεις πόσο σ΄αγάπησα

Σε ζητώ απεγνωσμένα
μες τους δρόμους μες το ψέμα
δώσ΄μου πάλι εξηγήσεις
πως τη σκέψη μου ορίζεις
πες μου ένα ψέμα
πως εσύ για μένα έρχεσαι
πες μου ένα ψέμα
πως εσύ εμένα σκέφτεσαι

Χάνομαι και βρίσκομαι κοντά σου
βάλε με μέσα στην αγκαλιά σου
πες μου πια τι θέλεις τι ζητάς
πες μου πια ακόμα αν μ΄αγαπάς

on Dailymotion http://bit.ly/2wZoods

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου