Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

'Ελενα Αρμάο - Ο Κόσμος Τέλειωσε (Official Music Video)


Μουσική: Μάνος Διόλατζης
Στίχοι: Γιάννης Φωτάκης

Σκηνοθεσία: A. Diavοlikis-J. Sigalas
Μοντάζ: George Labrinidis
Ηχοληψία: Στάθης Λαγογιάννης
A class studio
Ενορχήστρωση-προγραμματισμός-μίξη: Μάνος Διόλατζης
Video location: Studio Sierra
Make up artist/Styling: Βασιλική Μπέσσιου
Hairtyling: Γωγώ Σιλά
Κοσμήματα Swarovski: Λίλιαν Παπουτσόγλου
Special thanks to:
"Sonia nails & Academy" Ελευθερίου Βενιζέλου 166, Κερατσίνι.
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Άννα Τσιάλτα


LYRICS:
:
Με είχες ρωτήσει μέχρι πότε, θα σ αγαπώ
Σου είπα για πάντα και το έχω μετανιώσει
Αφού δεν πρόλαβα την φράση όλη να πω
και εσύ μου δήλωσες πως πια με έχεις προδώσει

Σου είχα πει θα σ αγαπώ
Μέχρι ο κόσμος να τελειώσει.

Και ο κόσμος τέλειωσε μα ακόμα είμαι εδώ,
Ο κόσμος τέλειωσε αφού με έχεις προδώσει
Μα δεν μπορώ να σταματήσω να αγαπώ
και η καρδιά λογαριασμό πρέπει να δώσει
Σου είπα ψέματα και εγώ,
ο κόσμος τέλειωσε και ακόμα σε αγαπώ.

Είχα σκοτώσει τον τρελό μου εγωϊσμό
Είχα αφήσει την καρδιά να μαλακώσει
Είπα πως ήρθε η στιγμή να αφεθώ
Πρέπει τα πάντα η ψυχή μου να σου δώσει.

Σου είχα πει θα σ αγαπώ
Μέχρι ο κόσμος να τελειώσει.

Και ο κόσμος τέλειωσε μα ακόμα είμαι εδώ,
Ο κόσμος τέλειωσε αφού με έχεις προδώσει
Μα δεν μπορώ να σταματήσω να αγαπώ
και η καρδιά λογαριασμό πρέπει να δώσει
Σου είπα ψέματα και εγώ,
ο κόσμος τέλειωσε και ακόμα σε αγαπώ

on Dailymotion https://ift.tt/2CQjKkM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου