Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Συνέντευξη | Παναγιώτης Κουφογιάννης: «Στα ραδιόφωνα δεν μπαίνεις εύκολα. Δεν παίζει και τόσο ρόλο αν έχεις κερδίσει X-Factor..»

Ο μεγάλος νικητής του XFactor Παναγιώτης Κουφογιάννης μιλά αποκλειστικά στο tralala.gr για τους αναγνώστες του και αποκαλύπτει πολλά.

Ποιος είναι ο καλλιτέχνης που θα ήθελε να συνεργαστεί;, Τι λέει για τη συμμετοχή του στο X-Factor, αλλά και τον Γιώργο Μαζωνάκη που ήταν ο μέντοράς του;

Το νέο του τραγούδι, αλλά και η ζωή του μετά το παιχνίδι…

Δείτε την συνέντευξη…

panagiotis koufogiannis

Παναγιώτη καλησπέρα… Μόλις κυκλοφόρησες το νέο σου τραγούδι… μίλησε μας λίγο για αυτό.

Καλησπέρα! Πράγματι μόλις κυκλοφορήσαμε το «1000 λάθη» από FeelGood Records. Είναι ένα δυναμικό ποπ κομμάτι το οποίο έχω γράψει εγώ Έχουμε φτιάξει μια ομάδα και προσπαθώ να βγάζουμε καλό μουσικό αποτέλεσμα. Κατά την άποψή μου το πετύχαμε.

Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία με τους δημιουργούς του;

Θέλω να δουλεύω με άτομα που είναι στις ίδιες συχνότητες καλλιτεχνικά και εγκεφαλικά μαζί μου. Για αυτό το λόγο για την παραγωγή ήθελα να δουλέψω με τον Μάριο Λάζαρο Ιωαννίδη (MLI). Σπουδάσαμε μαζί στο Berklee και είμαστε και φίλοι. Οι εταιρείες ήταν σύμφωνες και μαζί βήμα βήμα φτιάχνουμε την ομάδα μας.

Τώρα που έχει περάσει ένα χρονικό διάστημα από την συμμετοχή σου στο talent show πως βλέπεις τα πράγματα στη δισκογραφία;

Είναι πολύ δύσκολα ειδικά για έναν καινούριο καλλιτέχνη. Το θέμα είναι να παίξεις ραδιόφωνο και στα ραδιόφωνα δεν μπαίνεις εύκολα. Δεν παίζει και τόσο ρόλο αν έχεις κερδίσει X-Factor. Εγώ προσπαθώ να κάνω τη μουσική μου και αν κάποτε εκτιμηθεί και ραδιοφωνικά, καλώς.

Ποια η σχέση σου με τον Γιώργο Μαζωνάκη, που μετά το talent show συνεχισατε και στο Έναστρον;

Η σχέση μου με το Γιώργο είναι πολύ καλή! Πάει κάποιος καιρός να μιλήσουμε φυσικά αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Το X-Factor και ο Γιώργος έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

Παναγιώτης Κουφογιάννης

Υπήρξε στιγμή που μετάνιωσες που συμμετείχες στο X Factor; 

Όχι, ποτέ και καθόλου. 

Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελε να συνεργαστεί ο Παναγιώτης Κουφογιάννης μελλοντικά και γιατί;

Γιώργος Σαμπάνης. Νομίζω έχουμε παρόμοια μουσική τρέλα. Επίσης εκτιμώ πολύ την Ελεάνα Βραχάλη. Παρακολουθώ χρόνια το γράψιμο της και μ’ αρέσει πολύ! 

Πες μου σε παρακαλώ 2 θετικά και 2 αρνητικά στοιχεία της προσωπικότητας σου ώστε να σε γνωρίσει ο κόσμος λίγο καλύτερα.

Δεν έχω ελαττώματα και είμαι μετριόφρων. Πλάκα κάνω λολ. Πιστεύω το ότι είμαι ήρεμος και αποφασιστικός με βοηθάει πολύ. Στα αρνητικά είναι ότι πολλές φορές δουλεύω τόσο πολύ και τόσο σκληρά που ξεχνάω φίλους και διασκέδαση. Επίσης το ότι είμαι ήρεμος κάποιοι το βλέπουν σαν αρνητικό, με θεωρούν αναίσθητο χαχα.

Παναγιώτης Κουφογιάννης

Ποια είναι η μεγαλύτερη θυσία που έχεις κάνει ως τώρα για το τραγούδι;

Καταρχάς μια διόρθωση. Για τη μουσική και όχι για το τραγούδι. Θεωρώ τον εαυτό μου πρώτα μουσικό και μετά τραγουδιστή. Έχω κάνει αρκετά πράγματα αλλά νομίζω το πιο μεγάλο ήταν να φύγω για να το σπουδάσω στην Αμερική.

Τι θα ήθελες να έχεις στη ζωή σου που μέχρι στιγμή δεν το έχεις και τι στην καριέρα σου;

Στη ζωή μου ξεκάθαρα λεφτά, χάχα. Δεν πεινάω εντάξει αλλά καμιά φορά η ζωή του μουσικού είναι λίγο ζόρικη. Δεν ονειρεύτηκα ποτέ παλάτια, απλά μια άνεση.

Όσο αφορά την καριέρα το μόνο που θέλω και επιδιώκω είναι να ζω από αυτό. Να μη χρειάζεται δηλαδή κάτι άλλο για να βιοπορίζομαι. Με αυτό τον τρόπο αφοσιώνεσαι και γίνεσαι και καλύτερος.

Ποια είναι τα σχέδια σου για το καλοκαίρι;

Έχουμε πει ότι θα φτιάξουμε κάποιο project από την αρχή που να έχει ένα προσωπικό στυλ, οπότε θα δουλέψουμε πάνω σε αυτό.

Παναγιώτης Κουφογιάννης

The post Συνέντευξη | Παναγιώτης Κουφογιάννης: «Στα ραδιόφωνα δεν μπαίνεις εύκολα. Δεν παίζει και τόσο ρόλο αν έχεις κερδίσει X-Factor..» appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2uyCO1t
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου