Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Mad VMA 2016| Η τιμητική βράβευση στην Άννα Βίσση για τα 40 χρόνια πορείας!

Μια από τις πιο πολυσυζητημένες στιγμές της 13ης απονομής των μουσικών βραβείων Mad ήταν η βράβευση της Άννας Βίσση για τα 40 χρόνια πορείας της στη μουσική. 

40 χρόνια επιτυχιών και τεράστιας αγάπη από τον κόσμο βραβεύτηκαν με ένα τιμητικό βραβείο που ανέβηκε στη σκηνή για να της παραδώσει ο Φωκάς Ευαγγελινός. Η ίδια φανερά συγκινημένη το παρέλαβε λέγοντας: “Συγκινούμαι που παίρνω αυτό το βραβείο, χαίρομαι πολύ και είμαι ευγνώμων. Με κάνει να πάω πάρα πολλά χρόνια πίσω, όταν ξεκινούσα σε ηλικία 15 χρονών, και δεν με ένοιαζε για τίποτα μόνο να τραγουδάω, να τραγουδάω και να τραγουδάω. 40 χρόνια μετά νομίζω ότι έχω τα ίδια ακριβώς συναισθήματα. Δεν είναι πως δε με νοιάζει, απλά ξεπερνάω αυτό που κάνω και με απασχολεί το επόμενο βήμα. Έχω κάνει πολλά και θέλω να κάνω κι άλλα, χαίρομαι γιατί είμαι ζωντανή κι έχω όρεξη… Κάθε τι που σκέφτομαι και θέλω να κάνω έχουν κίνητρο το γούστο μου για τη μουσική κι την ανάγκη μου να εκφράζομαι”.

Λίγο μετά ερμήνευσε δύο τραγούδια από τον τελευταίο δίσκο της, “Συνέντευξη” και “Ξανά Μανά”. 

The post Mad VMA 2016| Η τιμητική βράβευση στην Άννα Βίσση για τα 40 χρόνια πορείας! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/29f0rBZ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου