Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Πέτρος Κοτανίδης - Πές Μου Γιατί (Official Music Video)


Στίχοι - Lyrics: Petros Kotanidis
Μουσική: VARSAL

Σκηνοθεσία - Directed by: Charis Mourantidis

Επιμέλεια παραγωγής & Eνορχήστρωση: VARSAL


LYRICS

Χωρίς εσένα εγώ δεν ζώ
μαζι με σένα εχώ πεθάνει
για μια ζωή να σ'αγαπώ
και αλλες τόσες δεν μου φτάνει
είσαι όμορφη σαν ζωγραφιά
τρεμώ με κάθε σου ματιά
είσαι ουρανός και γή μαζί
σε περιμένω μια ζωή

Πες μου γιατί να σε αγαπώ
πες μου γιατί να υποφέρω
πες μου γιατι αγάπη μου
τοσο πολύ σε θέλω

Πες μου γιατι σε αγάπησα
ποιός λόγος τώρα να πονάω
το χέρι πια δεν μου κρατάς
κι όμως σε αγαπάω

η ανάσα σου στο στήθος μου
ζεστός αέρας που με λειώνει
σαν ένα αποτύπωμα
που χρόνια με τελειώνει
είσαι όμορφη σαν ζωγραφιά
τρεμώ με κάθε σου ματιά
είσαι ουρανός και γή μαζί
σε περιμένω μια ζωή

on Dailymotion http://bit.ly/2iFdMKS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου