Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Γιώργος Παπαδόπουλος: “Παθιάζομαι και ζω το κάθε τραγούδι την ώρα που το γράφω”

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο tralala.gr, μας μίλησε για τη πρόσφατη συμμετοχή του ως κριτής στο X Factor, για το νέο του δίσκο αλλά και για το αν είναι εύκολο ή δύσκολο να επίλέξει τα τραγούδια που θα ερμηνεύσει.

Διαβάστε τι μας είπε:

“Είμαι πολύ αυστηρός κριτής ειδικά με τον ίδιο μου τον εαυτό μου. Κατ’ αρχάς ό,τι γράψω, μπορώ και να το τραγουδήσω γιατί το έχω γράψει εγώ κι είναι δική μου ιδέα. Είναι δηλαδή στη μελωδία που μπορώ να ερμηνεύσω. Γράφω όμως συνέχεια τραγούδια, άρα έχω μέτρο σύγκρισης αμέσως με τις δικές μου δημιουργίες. Παθιάζομαι και ζω το κάθε τραγούδι την ώρα που το γράφω. Όταν πια φτάσει σε σένα και το ακούσεις και σου σηκωθεί η τρίχα ή σηκωθείς να χορέψεις, εμένα μου έχει φύγει πια… μου είναι αδιάφορο γιατί το έζησα κατά τη γένεσή του.”

Βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του εδώ!

The post Γιώργος Παπαδόπουλος: “Παθιάζομαι και ζω το κάθε τραγούδι την ώρα που το γράφω” appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2Bokv0k
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου