Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Μέλισσες “Είμαι αλλού” | Video Premiere

Οι Μέλισσες, το Νο1 συγκρότημα της Ελλάδας φωνάζουν “Είμαι αλλού“, αλλά είναι εδώ… το ‘πιασες?!

Αλλού όπως λέμε, εκτός της πεπατημένης και πέρα από οτιδήποτε άλλο στο “μουσικό σύμπαν” της χωράς.

Και αυτό το κάνουν τραγούδια!
Στο νέο τραγούδι τους με τίτλο “Είμαι αλλού” που μόλις κυκλοφόρησε το φωνάζουν με το ρυθμό, τη μουσική και με τους στίχους τους.

Το σενάριο και τη σκηνοθεσία του Music Video της νέας επιτυχίας “Είμαι αλλού” υπογράφουν οι Alex Konstantinidis & Μέλισσες και έχει ήδη σαρώσει το διαδίκτυο με ενθουσιώδη σχόλια για το πρωτότυπο σενάριο και την παιχνιδιάρικη ενέργειά του!

Κυκλοφορεί από τη Panik Records

Το post Μέλισσες “Είμαι αλλού” | Video Premiere αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.



from MusicPress http://bit.ly/2isacVd
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου