Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Συνέντευξη| Άννα Καμαρινού: «Αυτό που έχω καταφέρει μέχρι σήμερα είναι να γυρίζει ο άλλος ακούγοντας την φωνή μου»

Το όνομά της είναι… Άννα Καμαρινού και είναι μία από τις πιο εντυπωσιακές και φρέσκες παρουσίες στο χώρο του ελληνικού πενταγράμμου. 

Το ταλαντούχο κορίτσι διαθέτει -εκτός από μια άψογη εξωτερική εμφάνιση- και μια εξαιρετική φωνή και μετρά ήδη αρκετές σημαντικές συνεργασίες με πολύ γνωστούς καλλιτέχνες του χώρου. Πρόσφατα κυκλοφόρησε μάλιστα και το νέο της τραγούδι «Κάνε μια τρέλα» από τη Minos EMI, το οποίο διαγράφει ήδη πολύ καλή πορεία στο airplay και στο διαδίκτυο. 

Οι εμφανίσεις της στο Κέντρο Αθηνών, στο πλευρό του Νίκου Οικονομόπουλου και των Onirama, έχουν καταφέρει να κλέψουν τις εντυπώσεις… κι όλα αυτά είναι μόνο η αρχή. 

Διαβάστε παρακάτω όλα όσα δήλωσε αποκλειστικά η Άννα Καμαρινού στο tralala.gr και στην Αθανασία Βογιάρη!

Καλησπέρα Άννα, είναι χαρά μας που σε φιλοξενούμε στο tralala.gr! Πώς είσαι αυτή την περίοδο;

Καλησπέρα, σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Είμαι στα καλύτερα μου, διανύω μία από τις καλύτερες φάσεις της ζωής μου και ταυτόχρονα μια πολύ δημιουργική περίοδο.

Παρότι είσαι μία σχετικά νέα παρουσία στο χώρο της μουσικής, έχεις καταφέρει να κάνεις σημαντικά πράγματα. Πώς βίωσες το ξεκίνημα της καριέρας σου; Αντιμετώπισες δυσκολίες;

Δυσκολίες αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω καθημερινά. Νομίζω πως όσο ανεβάζεις τον πήχη, όλο και περισσότερες δυσκολίες πάντα εμφανίζονται μπροστά σου.

Είσαι μια εντυπωσιακή τραγουδίστρια που φαίνεται πως προσέχει πολύ εκτός από τη φωνή, και την εμφάνισή της. Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει τελικά η εξωτερική εμφάνιση ενός καλλιτέχνη;

Η αλήθεια είναι πως δεν προσέχω και ιδιαίτερα την εμφάνιση μου, είμαι πολύ τυχερή σε αυτό – το DNA της μαμάς και του μπαμπά!! Η εξωτερική εμφάνιση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στις μέρες μας, καμιά φορά η φωνή ίσως να περνάει και σε δεύτερη μοίρα. Αυτό που εγώ έχω καταφέρει μέχρι σήμερα όμως είναι να γυρίζει ο άλλος ακούγοντας την φωνή μου.

Ο Νίκος Βέρτης ήταν ένας από τους ανθρώπους που σε εμπιστεύθηκαν από νωρίς και μάλιστα σου χάρισε και το πρώτο σου τραγούδι, «Πρώτη Φορά». Πώς είναι η σχέση σας και τι έχεις «πάρει» από τη συνεργασία σου μαζί του;

Η σχέσεις μας είναι πάρα πολύ καλές, είναι ένας καλλιτέχνης που με βοήθησε πάρα πολύ στα πρώτα μου βήματα αλλά και ακόμα με βοηθάει. Τον συμβουλεύομαι συχνά όταν με δυσκολεύει κάποια επαγγελματική απόφαση που θα πρέπει να πάρω.

Φέτος βρίσκεσαι στο πλευρό ενός άλλου πολύ σημαντικού και δημοφιλή καλλιτέχνη, του Νίκου Οικονομόπουλου. Πώς προέκυψε η συνεργασία σας στο Κέντρο Αθηνών;

Δέχθηκα μία πρόταση από τον επιχειρηματία του Κέντρου Αθηνών, τελειώνοντας τις εμφανίσεις μου τον Μάϊο στο Υτον, για ένα σχήμα που ήταν νεανικό και επικεφαλής θα ήταν ένας σπουδαίος καλλιτέχνης των ημερών μας και την αποδέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Εκτός από όλα αυτά, πρόσφατα ακούσαμε και το ολοκαίνουριο τραγούδι σου με τίτλο «Κάνε μια τρέλα» που έχει κλέψει τις εντυπώσεις και κερδίζει την αγάπη του κοινού. Μίλησέ μου γι’ αυτό! Τι προσδοκίες έχεις;

Όταν σου εμπιστεύονται ένα τραγούδι δύο τόσο μεγάλοι δημιουργοί όπως η Ελένη Γιαννατσούλια και ο Μάριος Ψιμόπουλος, μόνο ψηλά θα πρέπει να στοχεύεις. Το τραγούδι έχει όντως κλέψει τις εντυπώσεις και έχει ήδη, αν και είναι νωρίς ακόμα, αγαπηθεί τόσο πολύ από το κοινό. Η ανταπόκριση του κόσμου όταν το ερμηνεύω στο μαγαζί είναι εντυπωσιακή.

Το single αυτό εγκαινιάζει τη συνεργασία σου με τη δισκογραφική εταιρία Minos EMI. Πως νιώθεις που είσαι μέλος μιας τόσο δυνατής κι οργανωμένης δισκογραφικής οικογένειας;

Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να γίνω μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας. Είναι μία ομάδα πολύ οργανωμένη, πολύ δεμένη που φροντίζει ανά πάσα στιγμή να με κάνει να αισθάνομαι ασφάλεια και σιγουριά για την συνεργασία μας αλλά και το μέλλον μου.

Παρακολουθείς τα τηλεοπτικά μουσικά talent shows; Αν ξεκινούσες τώρα την καριέρα σου, θα επέλεγες να το κάνεις μέσα από κάποιο τέτοιο show;

Θεωρώ ότι και τα talent shows είναι ένας τρόπος να κάνεις ένα πρώτο βήμα στην καριέρα σου, απλώς είναι πάρα πολλά σήμερα και οι νικητές ξεχνιούνται γρήγορα. Αν ξεκινούσα σήμερα την καριέρα μου, δεν θα πήγαινα σε ένα από αυτά.

Πώς φαντάζεσαι την εξέλιξή σου σε δέκα χρόνια από τώρα; Τι θα ήθελες να έχεις επιτύχει τόσο επαγγελματικά, όσο και προσωπικά;

Την επαγγελματική μου εξέλιξη θα ήθελα να την φαντάζομαι πολύ νωρίτερα από τα δέκα χρόνια…θα ήθελα να φτάσω στο επίπεδο που μου αξίζει και φωνητικά αλλά και σαν άνθρωπο. Προσωπικά σε δέκα χρόνια θα ήθελα να απολαμβάνω αυτή μου την επιτυχία μαζί με μία όμορφη και χαρούμενη οικογένεια.

Και τέλος, τι άλλο ετοιμάζεις; Υπάρχει κάτι που μπορείς να μας αποκαλύψεις;

Αυτή την στιγμή βρίσκομαι στην διαδικασία εύρεσης νέων τραγουδιών, μπαίνω στούντιο σχεδόν καθημερινά κάνοντας demo, προκειμένου να ανακαλύψουμε το νέο hit που θα αγαπήσει και θα τραγουδήσει ο κόσμος.

 

Συνέντευξη – Επιμέλεια: Αθανασία Βογιάρη

The post Συνέντευξη| Άννα Καμαρινού: «Αυτό που έχω καταφέρει μέχρι σήμερα είναι να γυρίζει ο άλλος ακούγοντας την φωνή μου» appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2AKSd44
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου