Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

MEΛISSES - Είμαι Αλλού (Official Music Video)


Μουσική - Στίχοι: ΜΕΛΙSSES

Παραγωγή: ΜΕΛΙSSES

Σκηνοθεσία: Alex Konstantinidis ΜΕΛΙSSES

Styling: Πάνος Αλμπάνης

Recorded, Mixed and Mastered by Kyriakos Kyriakou at Sounds from Ground Studio


LYRICS:

Σε βλέπω μπροστά μου
φοράς πάλι εκείνο το φόρεμα που σου χα πεις πως σου πάει
Το σώμα μιλάει κι η ώρα περνάει
κι εσύ με κοιτάζεις σαν να’ναι όλα εύκολα όπως παλιά
μα δεν είναι πια, δεν είμαι εδώ για σένα
να ψάχνεις να βρεις και πάλι αφορμή δεν έχω ούτε βλέμμα
για σένα κανένα έχω φύγει μακριά, μακριά

Είμαι αλλού στα αστέρια του ουρανού
στο φως του φεγγαριού
εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις πια
κι είναι όλα μαγικά
και σε τρελή τροχιά πετάω τώρα δεν με πιάνεις

Είμαι αλλού...

Το ξέρω μωρό μου πως είναι για σένα όλα ξένα
με μένα ήταν πια δεδομένα
μα ξέχνα με εμένα
βγάζω φτερά κι από ψηλά σε βλέπω να χάνεσαι σιγά σιγά
έχω φύγει μακριά, μακριά...

Είμαι αλλού στα αστέρια του ουρανού
στο φως του φεγγαριού
εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις πια
κι είναι όλα μαγικά
και σε τρελή τροχιά πετάω τώρα δεν με πιάνεις

Είμαι αλλού...

on Dailymotion http://bit.ly/2AlBd1b

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου