Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Συνέντευξη | Αρετή Κετιμέ: “Έλαβα κάποια μηνύματα που μου έλεγαν γιατί δεν εχω πάει ακόμη στη Eurovision”!

Λίγες μέρες πριν το εθνικό τελικό της Eurovision η Αρετή Κετιμέ μας μίλησε αποκλειστικά για τη συμμετοχή της.

Η ταλαντούχα ερμηνεύτρια έχει σπουδαίες διακρίσεις στο βιογραφικό της από συνεργασίες με σπουδαίους καλλιτέχνες από μικρή ηλικία έως και τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το 2004.

Πιστή σε αυτά που αγαπά και που θέλει να κάνει στη καριέρα της, κάνει τη δική της προσπάθεια στον Ελληνικό τελικό με ένα τραγούδι που έγραψε ο Δημήτρη Καρράς

Αξίζει να αναφέρουμε πως είναι ανάμεσα στους 3 φιναλίστ του μεγάλου τελικού που θα γίνει στις 16 Φεβρουαρίου.

Η Αρετή δηλώνει έτοιμη και όπως είπε δεν φοβάται αλλά ξέρει πως έχει ευθύνη.

Περισσότερα στη συνέντευξη που παραχώρησε στη δημοσιογράφο Κατερίνα Γκίνη και το tralala.gr!

Αρετή χαίρομαι που σε καλωσορίζω στο tralala.gr. Σε τι φάση σε πετυχαίνουμε;

Η φάση που με πετυχαίνετε είναι δημιουργική και όμορφη, παίζω στο θέατρο στην παράσταση ‘’το αγόρι με τη βαλίτσα’’ σε σκηνοθεσία Ηλία Καρελλά με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Μακαλιά. Επίσης προετοιμαζόμαστε για τον εθνικό τελικό του ευρωπαϊκού διαγωνισμού της Eurovision.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, πως αποφάσισες να ετοιμάσεις ένα τραγούδι για να συμμετέχεις στη Eurovision;

Τον περασμένο Μάιο ήμουν στην Β. Αμερική για περιοδεία και έλαβα κάποια μηνύματα στο facebook στη σελίδα μου, από ακροατές που μου έλεγαν ούτε λίγο ούτε πολύ, γιατί δεν εχω πάει ακόμη στο συγκεκριμένο φεστιβάλ. Ήταν ακροατές από τη γειτονιά μας Ισραήλ, Τουρκία, Βουλγαρία και φυσικά Ελλάδα.

Βρίσκεσαι ανάμεσα στους τρεις φιναλίστ που επέλεξε για τον εθνικό τελικό η ΕΡΤ. Πως νιώθεις που υπάρχει η πιθανότητα να εκπροσωπήσεις την Ελλάδα σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό με εκατομμύρια τηλεθεατές; Σε φοβίζει;

Δεν έχω σκεφτεί ακόμα το μετά προς το παρόν βλέπω το εδώ, δε φοβάμαι για κάτι ξέρω όμως πως έχω ευθύνη.

Τι μπορείς να μου αποκαλύψεις για τη συμμετοχή σου;

Το τραγούδι το έφτιαξε ο Δημήτρη Καρράς αρχικά για μένα και έπειτα προέκυψε να το καταθέσουμε ως πρόταση σε αυτό το διαγωνισμό. Θα βρίσκομαι επί σκηνής με αλλες 5 κοπέλες, θα είναι η χορωδία μας με πρωτοστατούσα την Έλενα Στρατηγοπούλου.

Αν τελικά τα καταφέρεις και είσαι εσύ η φετινή μας εκπρόσωπος -που σου το ευχόμαστε- έχεις σκεφτεί πως θα είναι η παρουσίαση του τραγουδιού στη σκηνή;

Έχω ονείρευτεί να ακούσει ο κόσμος το τραγούδι μας και να συγκινήσουμε τόσο με τη μουσική όσο και με την παρουσία μας. Σκέφτομαι μόνο χρώματα και εικόνες.

Παρακολουθείς το διαγωνισμό; Είσαι αυτό που λέμε… euro-fan;

Παλιά πολύ περισσότερο όσο περνούσε ο καιρός με διάφορα παιξίματα που έχω δεν προλάβαινα, όμως έβλεπα στο διαδύκτιο κατόπιν εορτής. Το ίδιο συνέβη και φέτος ήμουν στο εξωτερικό και δεν το παρακολούθησα αλλά το είδα μετά.

Αγαπημένο σου τραγούδι απ’ όλα αυτά τα χρόνια του διαγωνισμού, ποιο είναι;

Του Zeliko joksimovic το “lane moje”.

Ολοκληρώνοντας μέχρι να τα ξαναπούμε, σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στο τελικό και σε ότι πρόκειται να κάνεις στη πορεία.

Σας εύχομαι και εγώ υγεία, χαρά και έμπνευση.

Συνέντευξη & Επιμέλεια: Κατερίνα Γκίνη

The post Συνέντευξη | Αρετή Κετιμέ: “Έλαβα κάποια μηνύματα που μου έλεγαν γιατί δεν εχω πάει ακόμη στη Eurovision”! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2E5BFFi
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου