Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Ίννα Μάλλιαρη - Υπνωτικά (Official Music Video)


Μουσική - Στίχοι: Στέλιος Μαρής
Σκηνοθεσία: Χρήστος Τσουκαλάς

Επιμέλεια Παραγωγής - Ενορχήστρωση - Προγραμματισμό: Στέλιος Μαρής

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Πλήκτρα: Στέλιος Μαρής
Μπάσο: Γιάννης Σιώκαλης
Κλαρίνο - Νέυ : Θοδωρής Κουρακλής
Κιθάρες: Στέλιος Μαρής
Mixing: Τάκης Αργυρίου http://bit.ly/2rWfBYG
Mastering: Γιώργος Αντωνίου (Digital Press)

Ευχαριστούμε τα Escape Rooms, The MindTrap Piraeus για την ευγενική παραχώρηση του χώρου.


LYRICS:

Δε περίμενα στιγμή
οτι θα ήσουνα εσύ
της μοίρας μου καταστροφή
ραγισμένη μου καρδιά
μες στους δρόμους ξενυχτά
κάτι απο σένα να ζητά

Για να μάθεις πως περνάω
σ' αυτο που ζώ με ξεπερνάω
ένα μονάχα θα σου πώ

Πρώτη μου φορά, πέφτω χαμηλά
να θέλω εσένα που είσαι σ΄ άλλη αγκαλιά.
Πρώτη μου φορά, με κατάντησα
να μη κοιμάμαι ούτε με υπνωτικά

Να ξεφύγω προσπαθώ
όλα είναι στο μυαλό
μα η καρδιά μου στο γκρεμό
η σιωπή σου δε μιλά
στη δική μου μοναξιά
δε με ξέρω πια καλά

Για να μάθεις πως περνάω
σ αυτο που ζώ με ξεπερνάω
θέλω μονάχα θα σου πώ

Πρώτη μου φορά, πέφτω χαμηλά
να θέλω εσένα που είσαι σ άλλη αγκαλιά.
Πρώτη μου φορά, με κατάντησα
να μη κοιμάμαι ούτε με υπνωτικά

on Dailymotion http://bit.ly/2Esplg2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου