Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Ίννα Μάλλιαρη “Υπνωτικά” | Video Premiere

Η Ίννα Μάλλιαρη μας συστήνεται με το πρώτο της single.

Πρόκειται για ένα funky τσιφτετέλι σε μουσική και στίχους  του Στέλιου Μαρή που θα σας ξεσηκώσει από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Η Ίννα Μάλλιαρη μας παρουσιάζει το πρώτο της τραγούδι μαζί με το video clip σε σκηνοθεσία Χρήστου Τσουκαλά που μας δείχνει και την sexy πλευρά της.

Το σίγουρο είναι ότι θα μας απασχολήσει πολύ και στο μέλλον.

Στίχοι:
Δε περίμενα στιγμή
οτι θα ήσουνα εσύ
της μοίρας μου καταστροφή
ραγισμένη μου καρδιά
μες στους δρόμους ξενυχτά
κάτι απο σένα να ζητά

Για να μάθεις πως περνάω
σ’ αυτο που ζώ με ξεπερνάω
ένα μονάχα θα σου πώ

Πρώτη μου φορά, πέφτω χαμηλά
να θέλω εσένα που είσαι σ΄ άλλη αγκαλιά.
Πρώτη μου φορά, με κατάντησα
να μη κοιμάμαι ούτε με υπνωτικά

Να ξεφύγω προσπαθώ
όλα είναι στο μυαλό
μα η καρδιά μου στο γκρεμό
η σιωπή σου δε μιλά
στη δική μου μοναξιά
δε με ξέρω πια καλά

Για να μάθεις πως περνάω
σ αυτο που ζώ με ξεπερνάω
θέλω μονάχα θα σου πώ

Πρώτη μου φορά, πέφτω χαμηλά
να θέλω εσένα που είσαι σ άλλη αγκαλιά.
Πρώτη μου φορά, με κατάντησα
να μη κοιμάμαι ούτε με υπνωτικά

Το post Ίννα Μάλλιαρη “Υπνωτικά” | Video Premiere αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.



from MusicPress http://bit.ly/2DOuPQU
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου