Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Ο Γιάννης Βαρδής σχολιάζει την μακροχρόνια συνεργασία του με τον Γιώργο Λιανό!

Ο Γιάννης Βαρδής είναι γεγονός πως δεν μιλά συχνά, το έκανε όμως για χάρη του tralala.gr και μας παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη στην οποία μίλησε για όλα. 

Με ευθύτητα ο τραγουδοποιός κλήθηκε να σχολιάσει και τον επί χρόνια φίλο και συνεργάτη του Γιώργο Λιανό. Αλήθεια, φοβήθηκε ποτέ μήπως τους ταυτίσει ο κόσμος;

“Μας έχει δοθεί πολλές φορές η ευκαιρία να χωριστούμε ή να κάνουμε μόνοι μας πράγματα. Ο Γιώργος δραστηριοποιείται και στην τηλεόραση αλλά και στο ραδιόφωνο και είναι πολύ καλός σε ότι κι αν κάνει. Όταν εκείνος έχει δουλειές, εγώ κάνω livesμόνος μου… έχουμε και το αυτόνομο κομμάτι μας. Από κει και πέρα, ναι, μας προσδίδει ασφάλεια το να είμαστε μαζί, το χτίσαμε παρέα όλο αυτό. Τα πράγματα πηγαίνουν πια προς αυτού του είδους ταlives, εγώ έφυγα από τη νύχτα δέκα χρόνια τώρα και κάνω πια μόνο lives. Ο Διονύσης Σχοινάς μου είπε σε μια κουβέντα μας ότι εγώ την ξεκίνησα αυτή την τάση και μετά την ακολούθησαν και άλλοι”.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του αποκλειστικά εδώ.

The post Ο Γιάννης Βαρδής σχολιάζει την μακροχρόνια συνεργασία του με τον Γιώργο Λιανό! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2PPeBNS
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου