Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Κέλλυ Κελεκίδου: “Σαφώς και μου έλειψε η δουλειά μου στην Ελλάδα!”

Η γοητευτική Κέλλυ Κελεκίδου παραχώρησε λίγο καιρό πριν μια αποκλειστική συνέντευξη στο tralala.gr και στην αρχισυντάκτριά του, Σοφία Μπεκιάρη. 

Με ειλικρίνεια και αμεσότητα, η τραγουδίστρια απάντησε σε ό,τι κι αν ερωτήθηκε και σχολίασε μάλιστα και την ζωή της στην Αυστραλία μαζί με την οικογένειά της αλλά και το πόσο της λείπει η δουλειά της εκεί. Τι απάντησε; Διαβάστε παρακάτω.

“Σαφώς μου έλειψε! Πιο πολύ μου έλειψε η δημιουργική φάση στο στούντιο, η αναζήτηση των νέων τραγουδιών, οι ηχογραφήσεις και γενικά αυτό το μαγικό στάδιο της δημιουργίας ενός τραγουδιού. Δεν σταμάτησα όμως ποτέ να ασχολούμαι με την δουλειά μου, ντέμαρα τραγούδια, άκουγα συνεχώς υλικό που μου έστελναν απ’ την Ελλάδα και ήμουν σε συνεχή επαφή με τους συνεργάτες μου ώστε να προετοιμάσουμε το επόμενο βήμα”.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξή της αποκλειστικά εδώ.

 

The post Κέλλυ Κελεκίδου: “Σαφώς και μου έλειψε η δουλειά μου στην Ελλάδα!” appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2LEnXJb
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου