Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Χριστίνα Γκόλια - Η Γκαρσόνα (Official Music Video)


Μουσική & Στίχοι: Πάνος Τούντας
Σκηνοθεσία: Σπύρος Καψίλης

Διασκευή : Alfonso Nuzzolo
Ενορχήστρωση : Alfonso Nuzzolo
Κιθάρα: Δημήτρης Παπαλάμπρου
Μπάσο: Alfonso Nuzzolo
Πλήκτρα: Πάρης Γκαγκαστάθης
Drum Programming: Alfonso Nuzzolo, Σωτήρης Παπαδόπουλος
Παραγωγή, Μίξη, Mastering: Σωτήρης Παπαδόπουλος (Studio Στέντωρ)

Σκηνοθεσία Σπύρος Καψίλης
Production Manager: Δόμνα Μπαρούνη
DOP: Δημήτρης Μακκάς
Camera Assistant: Αλέξης Τσουπράς
Fashion Director: Γιάννης Φερεντίνος
Make Up: Σοφία Καραθανάση
Hair Styling: Γιώργος Κρασσάς

Ευχαριστούμε τους αγαπημένους φίλους που συμμετείχαν στο Video Clip ως Guests:
Μαρία Εκμεκτσίογλου
Μαρία Λεκάκη
Ζωή Πανονίδου
Ιωάννα Σταμέλου
Άνθιμος Ανανιάδης
Γιώργος Χειμωνέτος
Χρήστος Βέργαδος
Δημήτρης Παπαδάκης
Μαρία Ρουμελιώτου
Δημήτρης Γρηγοράκης
Alfonso Nuzzolo
Παντελής Βαρβάκης
Θοδωρής Πέρρος

Ευχαριστούμε το εστιατόριο Maria's Restaurant ( Θουκυδίδου 57)
για τη φιλοξενία

#ChristinaGolia #RisingStars


LYRICS:

Η πιο καλή γκαρσόνα είμαι εγώ
γιατί με τέχνη όλους του κερνώ
κι αυτοί μου λένε μάνα μου τι είσαι εσύ
γλυκιά γκαρσόνα φέρε μας κρασί

Στα πεταχτά μοιράζω τις μισές
στο πιάτο κι ο μεζές
μαρίδα και τυρί

Τότε κι αυτοί
μου δίνουν πουρμπουάρ
τους λέγω ορεβουάρ
και φεύγουνε στουπί

Πουλώ κρασί οκάδες με μεζέ
χωρίς ποτέ να δίνω βερεσέ
κι όταν αρχίζω τις γλυκές ματιές
μεθάνε τότε όλοι τρεις φορές

Στα πεταχτά μοιράζω τις μισές
στο πιάτο κι ο μεζές μαρίδα και τυρί

Τότε κι αυτοί μου δίνουν πουρμπουάρ
τους λέγω ορεβουάρ και φεύγουνε στουπί

Κι όταν μου πει κανείς πως μ’αγαπά
πληρώνει τρεις φορές τη μια οκά
του ρίχνω μέσα στο κρασί νερό
και τον ταράζω στο λογαριασμό

on Dailymotion http://bit.ly/2BXesVB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου