Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Γιώργος Γιαννιάς: “Έχω επιλέξει να έχω λίγους ανθρώπους δίπλα μου”

Ο Γιώργος Γιαννιάς έχει επιλέξει να απασχολεί το κοινό με τη δουλειά του και όχι με τη προσωπική του ζωή, γι’ αυτό και σπάνια δίνει συνεντεύξεις.

Το tralala.gr αποτέλεσε μία εξαίρεση για τον αγαπημένο καλλιτέχνη που μας μίλησε αποκλειστικά. 

Διαβάστε τι μας απάντησε στην ερώτηση για το αν εμπιστεύεται εύκολα:

“Επειδή ο χώρος είναι λίγο περίεργος, από την αρχή έχω επιλέξει να κρατάω λίγους ανθρώπους δίπλα μου για να νιώθω ασφαλής ψυχολογικά πάνω απ’ όλα. Δεν φοβάμαι κανέναν, ούτε ότι μπορεί κάποιος να κάνει κακό στον άλλο έτσι επειδή το θέλει. Μπορεί ίσως να του κάνει στιγμιαίο κακό αλλά κανείς δεν μπορεί να πληγώσει πραγματικά κάποιον. Παρ’ όλα αυτά έχω επιλέξει να έχω λίγους ανθρώπους δίπλα μου.”

Βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του εδώ!

The post Γιώργος Γιαννιάς: “Έχω επιλέξει να έχω λίγους ανθρώπους δίπλα μου” appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2PRWYgu
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου