Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Αλχημιστές - Ντρέπομαι


Οι Αλχημιστές έπειτα από τα δύο τελευταία single τους «Δώσε μου Πνοή » και «Παγίδα» επιστρέφουν στα ραδιόφωνα της χώρας κάνοντας τις γνωστές τους αλχημείες με ολοκαίνουριο τραγούδι.

Τίτλος της νέας δουλειάς τους, «Ντρέπομαι».

Σε μουσική και στίχους δημιουργία των ίδιων των Αλχημιστών, ακούμε ένα μελωδικό και παράλληλα δυναμικό κομμάτι που έρχεται για να κερδίσει τις εντυπώσεις για ακόμη μια φορά για να μας θυμίσει πόσο αγαπούν οι Αλχημιστές τις λαικές μελωδίες.

Για τους Αλχημιστές ίσως αποτελέσει σημείο «(επ)αναφοράς» στη δισκογραφία τους.

Παράλληλα συνεχίζουν τους πειραματισμούς τους στο studio αλλά και στις live εμφανίσεις τους.

Κυκλοφορεί από τη Κeys Records.

Μουσική - Στίχοι: Αλχημιστές

Βασίλης Παγώνης: Φωνή - Κιθάρες
Βάιος Χριστοδούλου: Πλήκτρα/Programming
Βασίλης Δημούδης: Μπουζούκι/Φωνητικά
Λευτέρης Παναγιάς: Τύμπανα

Ενορχήστρωση: Αλχημιστές

Οι ηχογραφήσεις και οι μίξεις έγιναν από τον Δημήτρη Ντελή στο Studio 222.

Label: Κeys Records


LYRICS:

Σκέφτομαι τα βράδια μου πως πέρναγα
κάθε ανάμνηση δική σου να ζητάω,
αν ήξερα πως θα 'ρθεις θα περίμενα
όμως δε γύρισες ποτέ κι εγώ πονάω.

Μες το τασάκι μόνο αποτσίγαρα
κι εγώ σημάδια από σένα να μετράω,
μήπως είμαι τρελός που σε περίμενα
ή μήπως είμαι λογικός που σ'αγαπάω.

Ντρέπομαι
για τις δικές σου αμαρτίες μόνο ντρέπομαι
Χαίρομαι
για τις δικές μου επιθυμίες μόνο χαίρομαι
Σκέφτομαι
πως διορθώνονται τα λάθη κι επανέρχομαι
και δεν μπορώ πια να μου κάνω άλλο κακό.

Μες τα δυο σου μάτια άγρια θάλασσα
που πάντα κόντρα στα νερά της κολυμπάω,
κι αν για σένα τη ζωή μου χάλασα
τον ίδιο δρόμο δυο φορές δεν τον περνάω.

on Dailymotion https://ift.tt/3bPiFbr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου