Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Ανδρόνικος “Θα ‘θελα πολύ” | Single Premiere

“Θα ‘θελα πολύ“ έχει τίτλο το νέο single που κυκλοφορεί ο Ανδρόνικος με την «υπογραφή» της Panik Oxygen.

To νέο single του Ανδρόνικου έγραψαν ο Στέφανος Κορκολής και η Ρεβέκα Ρούσση, ένα δίδυμο δημιουργών που έχει υπογράψει πολλά επιτυχημένα και αγαπημένα τραγούδια.

Στίχοι:
Ανάβει το φανάρι Κηφισίας
Είσαι μπροστά μου
Στα όνειρά μου

Χρωστάω ένα λεπτό αδυναμίας
Στον εαυτό μου
Και στην καρδιά μου

Σε βλέπω στα κρυφά και σαστισμένος
Τι περιμένω
Για πάντα χαμένος
Για πάντα ερωτευμένος

Θα ‘θελα πολύ
Να σου πω τι κάνεις
κι όσο με κοιτάς,
να σε αγαπώ
Θα ‘θελα πολύ
Δύναμη να πάρω
έστω ένα λεπτό
Να σου πω είμαι εδώ

Μπροστά σαν λούνα παρκ αναβοσβήνουν
Αυτά που νιώθω
Χίλια φωτάκια

Κι εσύ απομακρύνεσαι στο σύμπαν
Με τους πλανήτες
Και τ αστεράκια

Τα βάζω πάλι με τον εαυτό μου
Που έμεινα ξένος
Για πάντα χαμένος
Για πάντα ερωτευμένος

The post Ανδρόνικος “Θα ‘θελα πολύ” | Single Premiere appeared first on MusicPress.



from MusicPress https://bit.ly/3cRa6gu
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου