Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Γιώργος Ματσιούλας - Φοβάμαι Πως Να Στο Πω (Official Music Video)


Μουσική - Στίχοι: Γιώργος Ματσιούλας
Direction: Manos Dedevesis

Bass: Χρήστος Ζωγράφος
Drums: Στέλιος Πεπινίδης
Keyboards: Ηλίας Ησαίας
Guitars: Γιώργος Ματσιούλας
Ενορχήστρωση: Γιώργος Ματσιούλας
Studio Mix/Master: Noise Box

Σενάριο: Γιώργος Ματσιούλας
Model: Marina Zhiv
Make up: Ηλιάνα Βαλσαμάκη
Hair: Valia Matsioula

Special Thanks To: Elena Baveli, LAPO wine, Imagination VII - Handmade Creations, Talk Sick Tattoo, Brio Boutique, Martzaklis Lift, Shoes Factory


LYRICS:

Βουτιά στο κενό
Και εγώ ακολουθώ
Έναν δρόμο που χάραξα
Χωρίς να επιμένω ούτε λεπτό
Βουτιά στο κενό
Με αλκοόλ και ντεπόν
Να στεγνώνω τις πληγές
Από έναν έρωτα
Που όλο ματώνει
Κολλημένος εδώ
Να μετρώ τις ενοχές μου
Και τα τόσα σ' αγαπώ

Δε γίνεται να φτάσαμε ως εδώ
Φοβάμαι και τις λέξεις να σου πω
Να σου φωνάξω
Δεν τελειώνουνε οι έρωτες όταν ματωνουν

Δε γίνεται να φτάσαμε ως εδώ
Φοβάμαι και τις λέξεις να σου πω
Να σου φωνάξω
Που πηγαίνουνε οι έρωτες όταν πεθαίνουν
Μα φοβάμαι πως να σου το πω

Βουτιά στο βυθό
Μες' τη σκέψη μου εγώ
Δίνω σάρκα και οστά
Για να σε δω ξανά μπροστά μου
Βουτιά στο βυθό
Πως θα λυτρωθω
Απ' τον δαίμονα αυτόν
Που με κρατάει εδώ μαζί σου
Κολλημένος εδώ
Γιατί χάθηκε ο χρόνος
Και δε πρόλαβα να πω πως σ' αγαπώ

Δε γίνεται να φτάσαμε ως εδώ
Φοβάμαι και τις λέξεις να σου πω
Να σου φωνάξω
Δεν τελειώνουνε οι έρωτες όταν ματωνουν

Δε γίνεται να φτάσαμε ως εδώ
Φοβάμαι και τις λέξεις να σου πω
Να σου φωνάξω
Που πηγαίνουνε οι έρωτες όταν πεθαίνουν
Μα φοβάμαι πως να σου το πω.

on Dailymotion https://ift.tt/2VMs8uG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου