Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Μιχάλης Νεοφύτου - Μ' Ένα Σου Φιλί


Στίχοι: Μιχάλης Νεοφύτου
Μουσική: Μιχάλης Νεοφύτου
Ενορχήστρωση - Προγραμματισμός: Γιάννης Θάνος
Μίξη - Μάστερινγκ: Στούντιο Ηχόμετρο
Φωνητικά: Μιχάλης Νεοφύτου

Φωτογραφία: Aνδρέας Εύζωνας (Photo Evzonas)
Μακιγιάζ: Χαρούλα Νεοφύτου
Μαλλιά: Marrone CH haidressers


LYRICS:

Χάδια και φιλιά , λόγια ερωτικά
Σ΄έχω αγκαλιά και τώρα δεν φοβάμε.
Πόσο σ΄αγαπώ θέλω να στο πώ,
ουτε μέρα μακριά σου δεν κοιμάμαι.

Μ'ένα σου φιλί πεθαίνω,
στο άγγιγμα σου ανασαινω,
στη ζωή μου πήραν όλα νόημα ξανά.
Μ'ένα σου φιλί πεθαίνω,
στο άρωμα σου ανασαινω,
ουτε μέρα μάκρυα σου δεν αντέχω πια.

Μάτια μου γλυκά και μοναδικά,
σ'αγαπω τρελά για μένα εισαι τα πάντα,
πόσο σ'άγαπω θέλω να στο πώ,
άκουσε λοιπόν αυτη μου τη μπαλάντα.

Μ'ένα σου φιλί πεθαίνω,
στο άγγιγμα σου ανασαινω,
στη ζωή μου πήραν όλα νόημα ξανά.
Μ'ένα σου φιλί πεθαίνω,
στο άρωμα σου ανασαινω,

on Dailymotion https://ift.tt/2VQpMe4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου