Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Στέφανος Κάκκος | Μας συστήνεται καλύτερα μέσα από 5+1 ερωτήσεις!

Είναι νέος, ταλαντούχος και πολλά υποσχόμενος!

Ο Στέφανος Κάκκος διαθέτει μία ιδιαίτερη χροιά που τον καθιστά ξεχωριστό. Είναι τραγουδιστής, μουσικός και τραγουδοποιός. Ασχολείται με τη μουσική από 4 ετών, όπου και ξεκίνησε μαθήματα αρμονίου, ενώ στα 15 άρχισε να παρακολουθεί μαθήματα κιθάρας. Στην εφηβεία και στα 19 του χρόνια δημιούργησε το συγκρότημα Gravity -0- (Βαρύτητα μηδέν). 

Πρόσφατα, κυκλοφόρησε τη νέα του δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Όλα αγάπη είναι» από την Walnut Entertainment, σε μουσική του Γιάννη Φρασέρη και στίχους του Βαγγέλη Κωνσταντινίδη.

Ας τον γνωρίσουμε καλύτερα μέσα από 5+1 ερωτήσεις…

Γεννήθηκες και μεγάλωσες στον Βόλο. Είσαι τραγουδιστής, μουσικός και τραγουδοποιός. Η μουσική βρισκόταν πάντα μέσα στη ζωή σου;

Η μουσική για μένα προσωπικά σημαίνει τα πάντα. Είναι ο τρόπος που ζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου! Είναι ένας τρόπος να εκφραστώ και να εξωτερικεύσω τις σκέψεις μου! Να ταξιδέψω, να χαλαρώσω, να εκτονωθώ, να διαμορφώσω τα συναισθήματά μου αλλά και να επηρεάσω και τα συναισθήματα των άλλων! Η μουσική λειτουργεί πάνω μου ως ψυχοθεραπεία! Με κάνει να ξεχνιέμαι, να ονειρεύομαι, να διασκεδάζω να δημιουργώ! Με βοηθάει να βγάλω προς τα έξω ένα κομμάτι του εαυτού μου, όταν οι λέξεις δεν φτάνουν!

Τι επιδιώκεις να εκφράσεις μέσα από τα τραγούδια σου;

Αρχικά, η μουσική αποτελεί για μένα έναν προσωπικό τρόπο εκτόνωσης, διασκέδασης… έκφρασης. Έχω την αίσθηση πως μέσα από την μουσική αποκαλύπτω συναισθήματα, κρυφές σκέψεις…που μπορούν ή δεν μπορούν να ειπωθούν με διαφορετικό τρόπο. Μέσα από τη μουσική και τις ζωντανές εμφανίσεις μου, νιώθω πως έχω τη δύναμη να διαμορφώνω τα συναισθήματά μου επηρεάζοντας και τα συναισθήματα των άλλων. Είναι πολύ όμορφο όταν τραγουδάς να βλέπεις πρόσωπα που χαμογελούν…που τραγουδούν μαζί σου…που διασκεδάζουν…εκφράζοντας τόσο θετικά σχόλια κάθε φορά. Είναι μία μορφή ολοκλήρωσης όλο αυτό για μένα, με γεμίζει ενέργεια, και αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο για να συνεχίσω να κάνω περισσότερα πράγματα.

Ποιο είναι το σημείο αναφοράς σου μουσικά; Ίσως κάποιος καλλιτέχνης που σε έχει εμπνεύσει;

Κάποιοι από τους καλλιτέχνες που άκουγα πάρα πολύ από μικρός και θεωρώ πως με έχουν εμπνεύσει είναι οι: Frank Sinatra, Elvis Presley, Queen, Robbie Williams, Elton John, Phil Collins κ.α

Ξεκίνησες την πορεία σου παίρνοντας μέρος σε έναν διαγωνισμό όπου βγήκες νικητής (2015 φεστιβάλ διοργανωμένο στη λίμνη Πλαστήρα από τον Νίκο Μουρατίδη). Πως ήταν αυτή η εμπειρία; Κατά πόσο σε βοήθησε στις μετέπειτα συνεργασίες και εμφανίσεις σου στην Αθήνα;

Σε εκείνο το φεστιβάλ που συμμετείχα το 2015, είχα την τιμή και τη χαρά να γνωρίσω τον στιχουργό Γιώργο Παυριανό και τον μουσικοσυνθέτη Αντρέα Λάμπρου, οι οποίοι μου έγραψαν το πρώτο μου τραγούδι με τίτλο «Η Γυναίκα Της Ζωής Μου». Στη συνέχεια, ο Αντρέας Λάμπρου, ο οποίος με εμπιστεύθηκε και πίστεψε πραγματικά σε μένα -και τον ευχαριστώ γι’ αυτό- μου έκανε δώρο έναν ολόκληρο δίσκο με 10 τραγούδια. Ένα χρόνο αργότερα, το 2016, ο Νίκος Μουρατίδης μου έκανε πρόταση να τους επισκεφτώ ξανά στο φεστιβάλ που διοργάνωνε, τραγουδώντας ως ο νικητής της προηγούμενης χρονιάς. Τότε είχα την τύχη να γνωρίσω και την Σοφία Βόσσου, η οποία με υποδέχτηκε ένθερμα… κι έτσι όλες αυτές οι γνωριμίες από τον καλλιτεχνικό χώρο στάθηκαν αφορμή να πάρω την απόφαση να κατέβω στην Αθήνα. Με την Σοφία είχαμε μία πολύ καλή συνεργασία, ενώ στη συνέχεια γράψαμε 2 τραγούδια. Το πρώτο ντουέτο έχει τίτλο «Βουτιά Στο Κενό» σε μουσική και στίχους του Αντρέα Λάμπρου, ενώ το δεύτερο η «Άνοιξη» το κάναμε και remake και κυκλοφόρησε το 2017.

Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι δυσκολίες ενός ανερχόμενου τραγουδιστή;

Οι δυσκολίες είναι πάρα πολλές, αλλά προσπαθώ να μην εστιάζω σε αυτές. Επειδή όμως αγαπώ τη μουσική, δεν τη βλέπω απλά και μόνο ως ένα καταναλωτικό αγαθό κάνοντας συμβιβασμούς πάσης φύσεως, αλλά προσπαθώ όσο το δυνατόν να ακολουθώ τις επιλογές μου. Επικεντρώνομαι στη μουσική μου εξέλιξη, αναζητώντας παράλληλα και τη συνεργασία μιας καλής ομάδας που θα με εμπνέει και θα μου δημιουργεί ασφάλεια. Μόνο τότε μπορείς να συγκεντρωθείς στο στόχο σου πιστεύω και να διοχετεύσεις όλη σου την ενέργεια στη μουσική σου.

Αν έκανες μια ευχή για το επαγγελματικό σου μέλλον ποια θα ήταν αυτή;

Να μπορώ να κάνω όσες περισσότερες συναυλίες μπορώ ταξιδεύοντας συνέχεια σε καινούρια μέρη, να συνεχίσω να εξελίσσομαι και να είμαι παραγωγικός!

 

 

Ερωτήσεις & Επιμέλεια: Ελεάννα Καπάνταη 

The post Στέφανος Κάκκος | Μας συστήνεται καλύτερα μέσα από 5+1 ερωτήσεις! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr https://bit.ly/2D2NoFU
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου