Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Dinamiss - Gusto (Official Music Video)


Music: Teo Tzimas - KG
Lyrics: KG
Produced by: Paris
Mix-Master: Paris

Created & Directed by Mike Marzz
Camera, Lighting, VFX, Colour by: Mike Marzz


LYRICS:

Gucci belt και Dior έχω κάτω απ'τη φούστα
όλες μοιάζουν minion όταν του βγάζω γούστα.
Έχει ταιριάξει carbon στο λαιμό μου η Medusa
όλα είναι bon bon πίνω solo me gusta.

Gin λεμόνι θέλω Roli για το χρόνο
αν δεν πληρώνει κάθε story χάνεις χρόνο.
Μα δεν κρατιέμαι no lie...η φάση για μια νύχτα κρατάει.

Με παίρνει τηλ μα δε με παίρνει καλά
αν θες μιλάμε πες μου για ποσοστά.
Αν θέλεις μέλλον τότε ριξ'τα χαρτιά
θέλω Dom Perignon Don Perignon babe.

Flight mode και bye bye bye bye
το ενδιαφέρον πετάει αει αει
Θέλω high level gusto ακριβό
μα δεν έχεις no no and i'm ballin' ballin' yeah.

Ξέρω λέτε γυρνάω φαλιρίζω τις dealers
μαύρα κόκκινα calvins cuban αλυσίδες.
Style τόσο ακριβό το καλό όμως κοστίζει
όταν ανοίγω τα πόδια προσευχές ψυθιρίζει.

Gin λεμόνι θέλω Roli για το χρόνο
αν δεν πληρώνει κάθε story χάνεις χρόνο.
Μα δεν κρατιέμαι no lie...η φάση για μια νύχτα κρατάει.

Με παίρνει τηλ μα δε με παίρνει καλά
αν θες μιλάμε πες μου για ποσοστά.
Αν θέλεις μέλλον τότε ριξ'τα χαρτιά
θέλω Dom Perignon Don Perignon babe.

Flight mode και bye bye bye bye
το ενδιαφέρον πετάει αει αει
Θέλω high level gusto ακριβό
μα δεν έχεις no no and i'm ballin' ballin' yeah.

Θέλεις να σου δώσει αγάπη εγώ θέλω διατροφή
τον βλέπεις κοντά μου νιώθεις απειλή.
Χαρούμενος σου baby είσαι τόσο στενή
πρέπει να βγω γρήγορα στ'αλήθεια γιατί.
Θέλω Fendi Roli yah...standard money for me yah.

on Dailymotion https://ift.tt/2DgZfjW

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου