Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Γιώργος Λέξης - Η Πρώτη Και Η Τελευταία Σκέψη Μου (Official Video Clip)


Ο Γιώργος Λέξης, με σταθερή πορεία στις Αθηναϊκές πίστες, επιστρέφει δυναμικά στη δισκογραφία!

Το νέο του τραγούδι έχει τίτλο “Είσαι η πρώτη και η τελευταία σκέψη μου” και είναι ένα σύγχρονο και συγχρόνως, αυθεντικό ζεϊμπέκικο, με την υπογραφή του συνθέτη των επιτυχιών Παναγιώτη Καπίρη.


Στίχοι: Νίκος Κοϊνάκης
Μουσική: Παναγιώτης Καπίρης

Ενορχήστρωση: Κώστας Κόκοτζης
Προγραμματισμός: Κώστας Κόκοτζης, Στέλιος Βαλαβάνης (VST Studio)
Mix - Master: Τάκης Αργυρίου
Εκτελεστική παραγωγή: Νίκος Παπαδεράκης (Καταιγίδας)

Πιάνο/keyboards: Κώστας Κόκοτζης
Τύμπανα: Βασίλης Κουτσολέλος
Μπάσο: Αλέξανδρος Άντρεϊτς
Κιθάρες: Δημήτρης Σαραμπάρας
Μπουζούκι/τζουράς: Παναγιώτης Αποστολίδης
Κουρτίνα: Χρήστος Μαρίνος
Φωνητικά: Άκης Δείξιμος
Οι εγγραφές έγιναν στο Studio 111

Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαυρομούστακος


LYRICS:

Πριν από σένα ζούσα για μένα
απλά υπήρχε η καρδιά, δεν χτυπούσε
ήρθες σαν όνειρο, ήρθες σαν ψέμα
κι έκανε σαν τρελή, δεν σταματούσε

Εσύ μ' αλλάζεις, ψηλά μ' ανεβάζεις
με προσγειώνεις όταν φεύγεις μακριά
ανησυχώ, σχεδόν με τρομάζεις
όταν δεν σ' έχω αγκαλιά

Είσαι η πρώτη και η τελευταία σκέψη μου
γιατί γεμίζει από σένα το μυαλό
Είσαι η πρώτη και η τελευταία λέξη μου
κάθε μου πρόταση κλείνει με σ' αγαπώ
Είσαι η πρώτη και η τελευταία έννοια μου
όταν ξυπνάω πλάι σου κάθε πρωί
είσαι το γκάζι στο αμάξι και τα φρένα μου
που μ' οδηγούν στο θάνατο ή στη ζωή

Πριν από σένα ζούσα για μένα
ίσα το σώμα μου που προχωρούσε
ήρθες σαν όνειρο, ήρθες σαν ψέμα
κι έγινες δύναμη που το κινούσε

Εσύ μ' αλλάζεις, ψηλά μ' ανεβάζεις
βλέπω αλλιώς ξανά τη ζωή
μ' εξουσιάζεις, σαν με κοιτάζεις
σου δίνω υπόσχεση παντοτινή.

on Dailymotion https://ift.tt/31I4Ucd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου