Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Γιάννης Ξανθόπουλος: “Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις παιδιά στην ηλικία σου να σε στηρίζουν και να σε αγαπούν!”

Στο περιοδικό People μίλησε από καρδιάς ο 17χρονος νικητής του Rising Star του Antenna, Γιάννης Ξανθόπουλος. Ο καλλιτέχνης που ανήκει ήδη στο δυναμικό της Heaven Music και έχει κυκλοφορήσει το πρώτο του τραγούδι μέσω αυτής με τίτλο “Εδώ που φτάσαμε” ανοίγει τα χαρτιά του και μας αποκαλύπτει…

«Όταν άκουσα το όνομά μου, ένιωσα να μου κόβονται τα πόδια, αλλά ήταν μεγάλη ανακούφιση. Ήταν μοναδικό συναίσθημα, το οποίο δεν νομίζω πως θα ξανανιώσω. Όταν έχεις φτάσει τόσο μακριά και βρίσκεσαι στο τέλος, δεν γίνεται να μην το θέλεις. Εκείνα τα δευτερόλεπτα, από το άγχος, δεν σκεφτόμουν τίποτα. Απλά περίμενα να ακούσω το όνομα του νικητή».

Τι λέει για το ξεκίνημα της ενασχόλησής του με τη μουσική; «Ήμουν πάντα στις μουσικές εκδηλώσεις στο σχολείο. Στη συνέχεια παρακολούθησα για τέσσερα χρόνια μαθήματα υποκριτικής στο δήμο όπου ζω. Τότε έλεγα ότι θέλω να γίνω ηθοποιός. Επίσης, έχω κάνει ζωγραφική και γλυπτική! Αλλά στο τέλος με κέρδισε το τραγούδι. Πέρασα μέσα από οντισιόν 800 ατόμων και κατάφερα να περάσω και να τελειώσω το μουσικό γυμνάσιο. Στο λύκειο επέστρεψα πάλι στο γενικό. Έχω μεγάλα όνειρα. Και σιγά σιγά τα παλεύω. Θέλω να χτίσω μια σημαντική καριέρα, να με θυμάται ο κόσμος και να μείνουν τα τραγούδια μου».

Πώς εκλαμβάνει την αγάπη των φίλων του; «Δεν ξέρω απόλυτα πώς να το διαχειριστώ. Σίγουρα είναι πολύ όμορφο να βλέπεις παιδιά στην ηλικία σου να σε στηρίζουν και να σε αγαπούν. Νιώθω πολύ χαρούμενος».

Περισσότερα στο περιοδικό PEOPLE

The post Γιάννης Ξανθόπουλος: “Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις παιδιά στην ηλικία σου να σε στηρίζουν και να σε αγαπούν!” appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2vXIa5X
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου