Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Τι μας απαντήσε η Έλλη Κοκκίνου στην ερώτηση….;

Στο tralala.gr μίλησε πριν λίγο καιρό η Έλλη Κοκκίνου. Στην αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε μίλησε για το νέο της δίσκο, για τα καλοκαιρινά της σχέδια αλλά και για το αν θέλει να τη χαρακτηρίζουν πολύπλευρη.

Διαβάστε τι μας απάντησε:

“Αν μου πεις να ερμηνεύσω δημοτικό που είναι πάρα πολύ δύσκολο και δεν το ‘χω μάθει, δεν το έχω σαν άκουσμα… ίσως να μην το κάνω. Μου αρέσει, όμως, όταν κάποιοι καλλιτέχνες μπορούν να υποστηρίξουν αρκετά είδη. Εγώ ούτε καθαρά pop τραγουδίστρια είμαι, ούτε καθαρά λαϊκή, μπορώ να πω αρκετά είδη… και pop και λαϊκό και ξένο ρεπερτόριο, είτε είναι πιο ελαφριά ροκ, είτε πιο soul ή και r’n’b. Γιατί να δεσμεύσω το τρόπο που θέλω να εκφραστώ; Γιατί να βάλω μια ταμπέλα σε μένα ενώ δεν υπάρχει λόγος; Και οι ηθοποιοί… δεν είναι μόνο κωμικοί, παίζουν και δράμα, κοινωνικά, κωμικά.”

Βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη της εδώ!

The post Τι μας απαντήσε η Έλλη Κοκκίνου στην ερώτηση….; appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2vb3XcU
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου