Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Αλεξάνδρα Κλάδη - Η Άλλη (Official Music Video)


Σκηνοθεσία: Σταύρος Μπουκουβαλέας
Μοντάζ & επεξεργασία εικόνας: Thenia Koureli (the N.I.A. music | animation)

Lyrics & Music: Alexandra Kladi

Παίζουν οι μουσικοί:

Χρήστος Σπηλιόπουλος: Τρομπόνι
Αλέξανδρος Καραδήμος: Ηλ. Κιθάρα
Γιώργος Καλτσούνης: Τρομπέτα
Παύλος Λογαράς: Τύμπανα
Στάθης Παρασκευόπουλος: Κοντραμπάσο
Αλεξάνδρα Κλάδη: Πιάνο

Ενορχήστρωση: Δημήτρης Μπέλλος & Αλεξάνδρα Κλάδη Recording - programming – editing – mixing & mastering: Δημήτρης Μπέλλος


LYRICS:

Με τόσα ψέματα που λες
πως γίνεται να τα θυμάσαι
και δίνεις και λεπτομέρειες
και ύστερα πιστεύω ό,τι μου λες

Με παίρνεις τηλέφωνο συχνά
Στη στάση όταν είσαι ή στη δουλειά
Και γω θα το σηκώσω φυσικά
Και προσποιούμαι πως είμαι καλά

Πάλι εγώ είμαι η άλλη
Μα ούτε κι ακριβώς
Δεν είσαι για μένα ιδανικός, ευτυχώς
Πάλι εγώ είμαι η άλλη
κι ας φαίνεσαι σωστός
δε λες την αλήθεια ακριβώς, δυστυχώς

Τρίτη, Τετάρτη, Κυριακή
Μετράω ένα ένα τα ρεπό σου
Βασίζομαι στο λόγο το δικό σου
πως βρίσκομαι στη σκέψη σου συχνά

Μου άνοιξες την πόρτα μια φορά
Με σύστησες στους φίλους, στους γνωστούς σου
Και πίστεψα πως βρήκα τελικά
Αυτό που μου αξίζει

Πάλι εγώ είμαι η άλλη
Μα ούτε κι ακριβώς
Δεν είσαι για μένα ιδανικός, ευτυχώς
Πάλι εγώ είμαι η άλλη
κι ας φαίνεσαι σωστός
δε λες την αλήθεια ακριβώς, δυστυχώς

on Dailymotion http://bit.ly/2u8l76m

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου