Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Άνω Κάτω - Μη Μου Λές (Official Video Clip)


ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΟΥΚΛΙΔΗΣ: Τραγούδι-Κλαρίνο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΝΤΩΝΙΟΥ: Πλήκτρα-Keytar
ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ: Ταραμπούκα
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΕΠΙΔΗΣ: Τύμπανα

Μουσική: Διασκευή Στίχοι: Νίκος Κουρουκλίδης Ενορχήστρωση: Ηλίας Καμπακάκης
Τύμπανα: Κώστας Λιόλιος
Μπάσο: Τέλης Καυκάς
Κιθάρες: Δημήτρης Χατζηκίδης
Πνευστά: Νίκος Ράλλης
Κλαρίνο: Νίκος Κουρουκλίδης
Κρουστά: Θανάσης Σοάννης
Πιάνο: Δημήτρης Καραντωνίου
Φωνητικά: Ηλίας Καμπακάκης
Recording - Mixing - Mastering: Ηλίας Λάκκας, Studio Odeon

Video Clip:
Παραγωγή: Black-Fims

Σκηνοθεσία-Μοντάζ: Θάνος Μιζούρης
Styling: Χρύσα Μυτιληναίου

Hair & Make up: Panagiotis Hafaga


LYRICS:

Παίρνω τηλέφωνα το κλείνεις, κάνεις υπερβολές
Να΄ξερες πόσο μου τη δίνεις, πες μου επιτέλους τι θές Γυρνάνε μέσα στο μυαλό μου, σκέψεις ερωτικές
Μην αντιστέκεσαι μωρό μου, ξέρω και εσύ το θές.

Μη μου λές εγώ δε μπορώ
Θα την κάνω την τρέλα θα΄ρθώ να σε βρώ
Μη μου λές το βράδυ αυτό
Ας τα λόγια και έλα κοντά μου εδώ

Έχεις κουράσει το μυαλό μου, τα μηνύματα πολλά
Να ζήσω μόνος το ονειρό μου, πώς σου πάει η καρδιά
Άνω κάτω τη ζωή μου, θές να κάνεις τελικά
Μα σε γελάσανε ψυχή μου, παρ΄τις ευχές μου και άντε γειά

Μη μου λές εγώ δε μπορώ
Θα την κάνω την τρέλα θα΄ρθώ να σε βρώ
Μη μου λές το βράδυ αυτό
Ας τα λόγια και έλα κοντά μου εδώ

Πάμε λοιπόν απ΄την αρχή, το έργο το΄χω ξανα δεί
Εγωισμέ μου χαμηλά, μη μας τα λές πολλά πολλά
Πάμε λοιπόν απ΄την αρχή, το έργο το΄χω ξανα δεί
Έκανα φίλε μου πολλά, αυτή η αγάπη με πονά.

Μη μου λές εγώ δε μπορώ
Θα την κάνω την τρέλα θα΄ρθώ να σε βρώ
Μη μου λές το βράδυ αυτό
Ας τα λόγια και έλα κοντά μου εδώ

on Dailymotion http://bit.ly/2uMxN4L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου