Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Λένα Παπαδοπούλου: “Ποτέ δεν ακολούθησα μια πλούσια ζωή με ακριβά γούστα”!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στο tralala.gr η Λένα Παπαδούλου μεταξύ άλλων μας είπε τι έχει αλλάξει στη καθημερινή της ζωή λόγω της κρίσης.

Συγκεκριμένα μας απάντησε:

“Δεν έχει αλλάξει κάτι γιατί εγώ ποτέ δεν ακολούθησα μια πλούσια ζωή με ακριβά γούστα. Ήμουν πάντα συγκρατημένη, η Πίτσα μου έλεγε να είμαι νοικοκυρά με τα χρήματά μου και το κράτησα αυτό, δεν έκανα σπατάλες. Μοναδική εξαίρεση ήταν όταν έβγαλα τα πρώτα χρήματα μου και τα έφαγα σε ανοησίες. Κατά τα άλλα η ζωή μου είναι πολύ προσιτή, δεν με ενδιαφέρει το lifestyle αυτό. Αυτά που με ενδιαφέρουν δεν κοστίζουν, όσα περνάμε με έκαναν να σκεφτώ τι είναι τελικά ευλογία στη ζωή. Ευλογία είναι να έχεις την υγεία σου, να έχεις χρήματα να περάσεις και να κερδίσεις όλα αυτά τα απλά, μικρά πράγματα που μας γεμίζουν. Με ματώνει να βλέπω στην τηλεόραση και στις ειδήσεις τη σκληρή καθημερινότητα στην οποία μας έχουν υποβάλλει.”

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της εδώ!

The post Λένα Παπαδοπούλου: “Ποτέ δεν ακολούθησα μια πλούσια ζωή με ακριβά γούστα”! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/1VsfBqb
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου