Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Γιώργος Λιανός | “Όταν εγώ πήγα στη Heaven, υπήρχε budget και έβγαλα δίσκο”

Ο Γιώργος Λιανός συναντήθηκε με την δημοσιογράφο Σοφία Μπεκιάρη πριν λίγο καιρό και παραχώρησε στην ίδια και στο tralala.gr μία αποκλειστική συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης.

Σε ένα από τα ερωτήματα, ο Γιώργος Λιανός κλήθηκε να απαντήσει τι είναι αυτό που τον ενοχλεί στην ελληνική δισκογραφία του 2016, τι μας είπε; Διαβάστε παρακάτω! 

“Δεν υπάρχει πια ελληνική δισκογραφία, αυτό με ενοχλεί, ότι δεν υπάρχει. Είναι κυρίως οικονομικό το πρόβλημα, δεν ποντάρουν οικονομικά πια οι δισκογραφικές πάνω σε καλλιτέχνες. Τελείωσαν αυτές οι εποχές, το δίσκο σου θα τον κάνεις μόνος σου πλέον. Όταν εγώ πήγα στη Heaven, υπήρχε budget και έβγαλα δίσκο. Δεν είχα ιδέα πόσο κόστιζε όλο αυτό και κανείς δεν ήρθε να μου πει τίποτα. Εγώ μιλούσα με τον παραγωγό μου, ζητήσαμε τους καλύτερους συντελεστές και μας τους έφεραν. Όλο αυτό ήταν πολύ ακριβό, είναι πολύ ακριβό χόμπυ για να το κυνηγήσεις μόνος σου”.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη αποκλειστικά εδώ !

The post Γιώργος Λιανός | “Όταν εγώ πήγα στη Heaven, υπήρχε budget και έβγαλα δίσκο” appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/1O1p3PC
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου