Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Stan: “Πλέον νομίζω πως ισχύει αυτό που λέμε «κάθε πέρσι και καλύτερα»”!

Ο Stan μίλησε αποκλειστικά στο tralala.gr και τη Σοφία Μπεκιάρη για όλους και για όλα. Ανάμεσα τους και γι’ αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. 

Διαβάστε τι μας είπε:

“Πολύ άσχημα! Μην ξεχνάς πως είμαι ένας καλλιτέχνης που ξεκίνησα να δουλεύω εν μέσω κρίσης, πριν 4 – 5 χρόνια που υπογράφηκε το πρώτο μνημόνιο. Πλέον νομίζω πως ισχύει αυτό που λέμε «κάθε πέρσι και καλύτερα»! Αυτό που έχει συμβεί δε χτυπάει μόνον εμένα, χτυπά και τα παιδιά που δουλεύουν μαζί μου στα lives, τους μουσικούς μου, τους παραγωγούς μου… Κι αυτοί έχουν οικογένειες και τις ζουν μέσα από αυτό, όλοι κάνουμε μια δουλειά. Εννοείται πως η πολιτική αστάθεια έχει αντίκτυπο σε όλες τις δουλειές κι όχι μόνο σε εμάς, μακάρι να ορθοποδήσει η Ελλάδα και μακάρι οι άνθρωποι να καταλάβουμε πως δε μετράει το «ΝΑΙ» ή το «ΟΧΙ» αλλά το να βρούμε μέσα μας τι είναι το σωστό και να το πράξουμε.”

Ολόκληρη η συνέντευξη του εδώ!

The post Stan: “Πλέον νομίζω πως ισχύει αυτό που λέμε «κάθε πέρσι και καλύτερα»”! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/1VsgSNP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου