Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

“In The Mix Vol. 6” | Νέα συλλογή By Petros Karras

Η Heaven Music & ο Ρυθμός 949 παρουσιάζουν τη νέα ελληνική συλλογή In The Mix Vol. 6  από τον γνωστό ραδιοφωνικό dj Petros Karras!

Η νέα συλλογή με τίτλο In The Mix Vol. 6 By Petros Karras, ήρθε για να σας ξεσηκώσει με τις 25 μεγαλύτερες ελληνικές επιτυχίες μιξαρισμένες χωρίς καμία διακοπή!

Μελίνα Ασλανίδου, Δέσποινα Βανδή, Γιώργος Γιαννιάς, Αποστολία Ζώη, Γιώργος Μαζωνάκης, Χρήστος Μενιδιάτης, Νικηφόρος, Ανδρέας Παντελάκης, Πάολα, Γιώργος Παπαδόπουλος, Δημήτρης Φάκος και οι Vegas θα σας κάνουν να την ακούτε ασταμάτητα.

Tracklist

01 Αυτά που μου είπε ο Θεός – Πάολα
02 Αραγε που να ‘σαι – Χρήστος Μενιδιάτης
03 Να μην φοβάσαι – Γιώργος Παπαδόπουλος
04 Αχ κινδυνεύω – Μελίνα Ασλανίδου
05 Έχω περάσει και χειρότερα – Γιώργος Μαζωνάκης
06 Ερωτευμένος ειμαι – Νικηφόρος
07 Θέλω να με θες – Δημήτρης Φάκος
08 Τι σημασία έχει – Δέσποινα Βανδή
09 Σπάστα – Γιώργος Παπαδόπουλος
10 Καίγομαι – Χρήστος Μενιδιάτης
11 Ως εδώ – Πάολα
12 Καλημέρα να μου λες – Αποστολία Ζώη
13 Μου φτάνει να ‘χω εσένα – Γιώργος Γιαννιάς
14 Απόψε τελείωσες – Νικηφόρος
15 Τέρμα – Γιώργος Μαζωνάκης
16 Άλλη σαν εμένα – Αποστολία Ζώη
17 Όλα αλλάζουν – Δέσποινα Βανδή
18 Έλα πίσω στη θέση σου – Γιώργος Μαζωνάκης
19 Πιο πολύ – Λεωνίδας Παντελάκης
20 Παιδιά της νύχτας – Vegas
21 Για σένα – Γιώργος Παπαδόπουλος
22 Πόσες φορές – Πάολα
23 Να με δικαιολογήσεις – Μελίνα Ασλανίδου
24 Αυτό μου φτάνει – Γιώργος Γιαννιάς
25 Αν σου λείπω – Δέσποινα Βανδή
26 Έχω μια ζωή – Πάολα

Το In The Mix Vol. 6 By Petros Karras κυκλοφορεί σε δισκοπωλεία και περίπτερα.

Το post “In The Mix Vol. 6” | Νέα συλλογή By Petros Karras αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.



from MusicPress http://ift.tt/1sHe6bX
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου