Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Δημήτρης Σιάμος - Μην Ξανά Αγαπάς Καρδιά Μου (Official Music Video)


Μουσική: Χρήστος Αναστασίου
Στίχοι: Χρήστος Αναστασίου, Κώστας Γιαννόπουλος
Σκηνοθεσία: Θεόδωρος Νικολάου
Επιμέλεια / Παραγωγή Video: VS Music Videos
http://ift.tt/25xyJpy

Eπαιξαν οι μουσικοί
Βιολί: Φώτης Ζανελάρης
Πλήκτρα: Σταμάτης Διαβάτης
Κιθάρες: Σταύρος Κουζουκος
Μπάσσο: Βασίλης Πρασόδας
Τύμπανα - Κρουστά: Γιάννης Κυρπάτσας
Φωνητικά: Χρυστάλα Χατζηνικολή

Mix - Mastering: Θεόδωρος Νικολάου
Παραγωγή - Ενορχήστρωση: Γιάννης Κυρπάτσας
Επιμέλεια - Παραγωγή Video: VS Music Productions

Έπαιξαν οι ηθοποιοί:
Μαρίνα Αβλασταμίδου, Μάκης Μακρής

Make up artist: Κατερίνα Κιζιρίδου
Hair stylist: Δήμητρα Παπαδοπούλου
Stylist: Δήμητρα Παπαδοπούλου - Ολγα Μαραΐτη

Executive producer: Παύλος Χριστοδούλου

Κυκλοφορεί από την Starplanet Records © 2016
Σύντομα και στα digital stores για downloading

Χορηγός επικοινωνίας:
Μουσικό portal MUSICAFE.GR http://www.musicafe.gr/

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη:
Μέγας χορηγός : TRAUMACARE THRAKI ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
Special χορηγοί : ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ "ΑΓΓΕΛΟΣ",
cafe bar bistrot "ΚΥΒΕΡΝΕΙΟ",
ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ ΑΝΔΡΩΝ "ΓΙΑΝΝΗΣ"
MEGA DISCOUNT MARKET ΚΕΣΟΥΔΗΣ,
Κομμώσεις "HAIRYTALE"
Μουσικά όργανα ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ,
MAKIS SPORT,
VINTAGE SHOWROOM,
I LOVE GELATO,
STATE ΚΑΦΕ


Lyrics:

Καρδιά μου λάθος
απόψε γράψε
Και αν πονάς
Μαζί μου κλάψε
Καρδιά μου λάθος
Απόψε κάνεις
Μυαλό για πες μου
Πότε θα βάλεις
Μην ξανά αγαπάς καρδιά μου
Μην ξανά αγαπάς
Πάντα βγαίνεις πληγωμένη
Και για αυτό πονάς
Μην ξανά αγαπάς καρδιά μου
Μην ξανά αγαπάς
Αφού πάντα εσύ πληρώνεις
το χρέος της ζημίας
Καρδιά μου λάθος
Πονάς για εκείνη
Αυτή η αγάπη
Πληγές αφήνει
Να την θυμάσαι βρήκες την ώρα
Να την ξεχάσεις
Εδώ και τώρα
Μην ξανά αγαπάς καρδιά μου
Μην ξανά αγαπάς
Πάντα βγαίνεις πληγωμένη
Και για αυτό πονάς
Μην ξανά αγαπάς καρδιά μου
Μην ξανά αγαπάς
Αφού πάντα εσύ πληρώνεις
το χρέος της ζημίας
Μην ξανά αγαπάς μην ξανά αγαπάς
Αφού θρύψαλα στο τέλος πάλι θα μετράς

on Dailymotion http://ift.tt/1r0TVoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου